reklama

Zas o kusok menej chuti robit SVK pozitivnu reklamu

Vyzera to tak, ze som na nejaky cas zatvrdol v prahe. Hm, da sa. Nie je to sice pupok sveta, navyse z BA co by kamenom dohodil, ale je to take prijemne ‘mesto v prirode’ mnohokrat s pomerne uchvacujucim prostredim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Naslovenske pomery kvanta cudzincov, co tu ziju, dava mestu taku zivsiuatmosferu. Cechov som si nejak neoblubil, ale s pomedzi ludi, co poznam, niesom vynimka. Nech je ako chce, nedavno sa par ceskych kamosov, prevaznenejakych chalanov z prace, vybralo dovolenkovat na slovensko. Bol som tymmierne prekvapeny, na druhej strane poteseny. Na 4 dni, v podstate niekde do okoliaBA. Jasne, ze som sa hned po ich navrate vypytoval, ako bolo. Ani mi o tom mocnechceli vypravat, padli poznamky, ze na Slovensko sa im tak skoro nebudechciet ist .. Tak to z nich postupne vyslo, ako neboli v nijakej restike/hospode, kde by sa o nich zaujimali ako o hosti, skor ako o otravov, ktorych suschopni odtrpiet, kedze pred odchodom zanechaju nejaku hotovost. Kde sa dalo,tahali z nich prachy, az takym sposobom, ze hovorim:”chalani, toto by som sinenechal, maliste sa na nich vy****... ”  Za 4 dni stihli navstivit viacero miest, askusenosti podobneho typu sa len hromadili. Trochu debilne som sa citil, islopredsa len o skusenost z krajiny, kde som doma. Mozno celej veci pomaha nejakeblbe napatie, zakorenene medzi nami a cechmi. Na druhej strane, podobnychskusenosti mam doma aj sam, a nemal som tym padom ako prilis argumentovat naobranu. Nevravim, ze podobne to casto nevyzera v prazskych hospodach/restikach. Nastastie si tu clovek aspon moze vybrat zo sirokeho mnozstvaskvelych hospod a neist tam, kde mu **** na hlavu. Co je u nas pravidlom takmervsade. Asi sa zbytocne venujem teme, ktora sa diskutuje dokola a aj tak sa nicsa nemeni, ide o kulturu ludi. Len to teraz na mna nejak viac dolahlo, kedto zakusili kamosi, ktori navstivili ‘moju krajinu’, a v niecom dolezitom sasklamali. Je to cele o ludoch, ako vsetko. Prijemni ludia dokazu vytvoritprijemnu atmosferu aj na mieste, ktore bez nich stoji za nic. Neprijemni ludiavyrobia blbe vysledne pocity z hocijakeho miesta, nech ma akekolvek caro

Vlado Sulz

Vlado Sulz

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam rad pocky, bedminton, farebne okuliare a farebny svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu